my sweet liitle world

my sweet liitle world
my son

Monday, August 26, 2013

As-Salam hye guys...

Pernah tak korang rasa yg masa terlalu mencemburui korang??????? Banyak benda yang korang impikan dan idamkan semua tidak dapat korang laksanakan kerana kesuntukan masa???????

Hm mesti pernahkan... Dalam sedar tak sedar kita semakin menginjak dewasa dari hari ke hari...
masa remaja dan muda semakin jauh meninggalkan kita...

kalau dulu single mingle skang dah ader follower ( hahaha bajet je ayat )..

Bila mengimbas kembali tarikh - tarikh keramat dalam hidup aku.. tetiba ak terasa " Im getting old and old...."

Wahahaha... Kalo la poket doraemon tu wujud kan seronok... huhuhu

Tetiber nak flash back jap semua ceciter yg terjadi dalam hidup aku... layanz je la.. versi tak dek kja ni...

10 September 2011 Aku bertunang



3 June 2012 Diijabkabulkan dengan suamiku

 
 
3 March 2013
Genap 9 bulan usia perkahwinan kami lahirlah putera sulung kami Muhammad Arref Danial
 

Dari hari pertama dilahirkan



Sehingga kini usianya hamper mencecah 6 bulan banyak perkara - perkara indah tercipta..
Kehadiran anak merupakan penyeri dalam rumah tangga..

tangisan dan ketawa anak mampu menjadi ubat yang paling mujarab buat kedua orang tua..





Kalau orang Tanya aku aper perasaan menjadi semakin tua dan tua ni for sure la aku nk gna mesin masa balik kn.. pg semula ke zaman2 sekolah dulu kan .........Hm tp semua jawapan itu mungkin akan terucap sekiranya aku masih belom bergelar ibu... Sekarang ni kalau orang Tanya apa yang paling aku impikan dalam hidup sebagai ibu.....

Maka akan keluarlah kenyataan ini " kalau boleh aku ingin setiap hari-hari aku terisi dengan melihat telatah dan gelagat anakku seiring usianya meningkat dewasa... Aku tak kisah menjadi tua asal dapat melihat setiap perkembangannya dan dapat bersama - sama denganya meneroka kehidupan dan belajar sesuatu yang baru....


:)

Usia.... bukan persoalannya... ahakz... kerana anak zdan keluaragaku begitu berharga...

Sekian...........................................................................................................................................



Mood : makan gaji buta n sudah bosan melayan fb... so mengarut jela.... huhuhu

No comments:

Post a Comment