my sweet liitle world

my sweet liitle world
my son

Saturday, February 19, 2011

Subhanallah..ceteknya fikiranku..

Assalammualaikum....

Hari Jumaat lepas aku sempat menonton Alkuliah..yang membincangkan tajuk "passport Rasulullah S.A.W.
MasyaAllah baru aku sedar batapa ceteknya pengetahuanku tentang Sirah kekasih yang paling dicintai Allah S.W.T.
Malu rasanya diri ini untuk mengaku sebagai umat Rasulullah S.A.W.
Apabila sejarah hidup satu-satunya insan yang terlalu mencintai umatnya aku tak ketahui sepenuhnya.. Nauzubillah..
sebelum2 nie aku hanya tertarik dengan bahan bacaan yang berunsurkan hiburan seperti komik ujang dan novel2 cinta. pantang ader kesempatan untuk membaca novel, mesti tak ingat dunia. kekadang tue sampai lupa makan. sebab nak khatamkan pembacaan..
Haish menyesal pula dengan perangai sendiri..huhuhu
Dengan kesedaran yang tersisa sedikit ini, InsyaAllah akan aku cuba ubah kembali mindset aku..InsyaAllah satu hari nnti aku harap aku dapat berkongsi tentang sejarah hidup Nabi Muhammad S.A.W disini.. InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment